Strona używa plików cookies więcej

Ludzie / Studenci / Wydarzenia

O tworzeniu gier komputerowych na Wydziale Fizyki i Astronomii

W czwartek 30 marca studenci UWr mieli okazję spotkać się z niezwykłym gościem – Andrzejem Mazurem, który zdradził, jak stworzyć grę HTML5 wykorzystując framework Phaser.

Andrzej Mazur jest założycielem studia Enclave Games, organizatorem konkursu js13kGames oraz wydawcą newslettera Gamedev.js Weekly. Stara się rozwinąć spotkania Gamedev.js w Warszawie. Jest pasjonatem nowych, otwartych technologii, reprezentantem Mozilla Tech Speakers oraz autorem artykułów MDN Games. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży tworzenia gier JavaScript, którym chce się podzielić z innymi.

Spotkanie z Andrzejem Mazurem było drugim z serii wykładów i warsztatów, prowadzonych przez gości (przedstawicieli firm i tzw. biznesu IT) spoza Wydziału Fizyki i Astronomii UWr. Pierwszy dotyczył zastosowania repozytorium PERFORCE w procesie tworzenia gier.

Warsztaty GameDev.js są ściśle związane z działalnością dydaktyczną Wydziału, a zwłaszcza z kierunkiem informatyka stosowana i systemy pomiarowe. Uczy się na nim 70 studentów na I i II roku. Planowany jest nabór na kolejny rok.

Warsztaty odbyły się w budynku WFiA przy pl. Maksa Borna 9.

Dodane przez: Małgorzata Jurkiewicz

10 Kwi 2017

ostatnia modyfikacja: 13 Kwi 2017